
Wat zet je op je homepage?
De homepage is de meest bezochte pagina van de meeste websites. Hij moet nieuwe bezoekers aanspreken en ze overtuigen dat ze op het juiste adres zijn voor informatie, een dienst of een product.
De homepage is de meest bezochte pagina van de meeste websites. Hij moet nieuwe bezoekers aanspreken en ze overtuigen dat ze op het juiste adres zijn voor informatie, een dienst of een product.
Alex had 142 Twitter volgers. Na een uur had hij er 500 meer. Via social media staan we in verbinding met miljoenen anderen. Ben jij actief op social media?
Bij Zalando heeft de schreeuw om aandacht plaats gemaakt gebalanceerde marketing en seo. Minder irritatie voor de consument en minder kosten. Maar veel beter zichtbaar en alleen als ik er om vraag!
Met blogs trekken we meer bezoekers. Een blogartikel wordt aantrekkelijker met een uitnodigende foto of afbeelding. Maar waar vind je die?
We denken vaak dat we heel duidelijk communiceren. Als ik mijn hand opsteek, dan betekent dat toch sorry? Of betekent het juist ‘kijk nou wat je doet!’ Of bestel ik dan vijf biertjes?
De tijd dat een website niets meer was dan een duur visitekaartje is natuurlijk al lang voorbij. Een site is een van de belangrijkste instrumenten die je als ondernemer in kunt zetten in je marketingtraject.
Sinds 21 april 2015 laat Google de snelheid van mobiele websites zwaarder meewegen bij de ranking van zoekresultaten. Voldoet je website niet aan de Google richtlijnen, dan zak je dus in de mobiele zoekresultaten naar beneden met je dienst of product.
Websites en webwinkels zijn er in alle soorten en maten en hebben ook allemaal een eigen prijs. Voor een klein prijsje kan de buurjongen op zijn zolderkamer een site voor je bouwen. Een goede site kost misschien iets meer, maar verdient zichzelf snel terug.
Google is afgelopen tijd slachtoffer geworden van hun eigen slimme zoekrobot. Wie de woorden ‘nigger house’ intypte in Google Maps werd direct naar de locatie van Witte Huis geleid.